۰۲۱-۸۸۵۱۳۷۹۰
  • فِرِستا: کانون پیوند شما با انبوه مخاطبان

هزینه ارسال پیامک انبوه یکی از مواردی است که همیشه از اهمیت بسیاری برخوردار بوده و شرکت‌های شخصی و دولتی و افراد زیادی در خرید و استفاده از سامانه پیامکی به قیمت و هزینه نهایی آن توجه ویژه‌ای دارند. برای اینکه بتوانید از یک سامانه پیامکی مناسب با هزینه‌ای دقیق و محاسبه شده استفاده کنید، تیم ما به پیاده‌سازی سرویس‌های مناسبی پرداخته است که هر کدام بر اساس نیاز مالی، سلیقه و معیار‌های مختلفی نظیر حجم پیامک و تعداد پیامک مورد نیاز در روز تعبیه شده است.

امروزه با توجه به پیشرفت‌هایی که هر روزه در زمینه تکنولوژی، کسب و کار و فعالیت‌های فروشگاه و خدمات رخ می‌دهد، استفاده از سامانه پیامکی به یکی از نیاز‌های اصلی هر کسب و کاری تبدیل شده است که نقش بسیاری در جلب رضایت مخاطب و حفظ مشتری خواهد داشت، لذا باید به آن توجه ویژه‌ای داشته باشید و مقدار بخصوصی از بودجه را به آن اختصاص دهید.

محاسبه هزینه ارسال پیامک انبوه، نیازمند بررسی المان و معیارهای بسیاری است که از مهمترین آن‌ها می‌توان به تعداد پیامک مورد نظر و تعداد حروف هر پیامک اشاره داشت. تیم ما با توجه به هزینه نهایی ارسال پیامک انبوه سعی داشته است تا با پیاده‌سازی تکنیک‌های جدید، سرویس‌های مخصوصی را برای افرادی که به دنبال کمترین هزینه و کیفیت مناسب هستند تدارک ببیند.

هزینه ارسال پیامک انبوه چگونه محاسبه می‌شود؟

به صورت کلی، هزینه پیامک‌های انبوه و استفاده از سرویس و پنل پیامکی دارای میزان بخصوصی است که به صورت پلکانی و بر اساس میزان خرید شما تغییر می‌یابد. در اصل می‌توان گفت که در زمانی که تعداد خرید شارژ شما افزایش پیدا کند، مبلغ واحد پیامک نیز کاهش پیدا می‌کند و این مورد دارای روندی کاهش است. برای خرید سرویس مورد نظر خود به بخش خرید مراجعه کنید.

نگارش توسط فِرِستا