درباره تِک‌ بُن

تک بن برآیند دانش روز، مهارت، خلاقیت و نوآوری است.

امروزه گسترش روزافزون دانش و تکنولوژی و ارتباط تنگاتنگ حوزه‌های دانشی مختلف با یکدیگر منجر به ادغام آنها با هم شده و همین مساله باعث شده است که در اجرای یک پروژه با جوانب مختلف مواجه باشیم که در صورت عدم مدیریت آنها اجرای پروژه با چالش مواجه خواهد شد.

پیچیدگی‌های موجود در پروژه‌های در سطح Enterprise و نیاز به اشراف به تمام جنبه‌های اجرای اینگونه پروژه‌ها به لحاظ فنی، مالی و حقوقی نیاز به همراهی یک مشاور کاربلد را توجیه می‌کند؛ به عنوان مثال در اجرای یک پروژه استقرار نرم‌افزار جامع سازمانی نیاز به تخصص‌هایی از قبیل مدیریت پروژه، دانش مالی، تحلیل سیستم و فرآیند، حقوقی و بازرگانی، آموزش، نرم‌افزار، زیرساخت و شبکه و … است که مسلماً به خدمت گرفتن همه متخصصین این حوزه‌ها جهت اجرای یک پروژه در یک سازمان منطقی نبوده ضمن آنکه مدیریت پروژه‌ای با این سیاق نیز خود امر خطیری است که از عهده‌ی هرکسی برنمی‌آید.

حتماً شما هم این ضرب المثل را شنیده‌اید که همه چیز را همگان دانند و همگان هنوز از مادر زاده نشده‌اند! بله این حرف کاملاً صحیح بوده و انتخاب راه‌حل مناسب، با توجه به همه جوانب آن از عهده‌ی یک نفر خارج است، اما ما ادعا داریم که در دپارتمان تِک‌بُن شرکت پرشیا فاوا گسترش با به خدمت گرفتن متخصصین کلیه‌ی حوزه‌های مورد نیاز «همگان» را برای شما گرد هم آورده‌ایم؛ با استفاده از خدمات مشاوره دپارتمان تِک‌بُن راهکار تمام نیازمندی‌های شما نزد ماست و این دقیقاً ماموریت پرشیاست که از ایده تا اجرا با شما باشد.

درباره ما

تک بن برآیند دانش روز، مهارت، خلاقیت و نوآوری است. متخصصان تِک‌بُن با به کارگیری به روزترین استانداردهای بین‌المللی بستر و زمینه‌ای کارآمد جهت بهره‌گیری بهینه و اثربخش از فناوری اطلاعات برای مشتری خود فراهم می‌کند که نتیجه آن نه تنها درون مرزها بلکه آن سوی این سرزمین نیز برجسته و شاخص باشد.

شرکت پرشیا فاوا گسترش با همکاری متخصصان حوزه‌های مختلف در دپارتمان تِک‌بُن و برآورد تجارب درخوری که طی مدت بیست سال حضور خود در این عرصه کسب کرده است، اشراف کاملی به تمام جوانب اجرای پروژه‌های نرم‌افزاری در اندازه‌های مختلف از شروع تا پایان آن داشته و با حضور در کنار کارفرما پیش از تعریف پروژه، جهت امکان‌سنجی و استخراج کامل نیازهای کسب و کاری ایشان، هنگام اجرای فرآیند انتخاب مجری، جهت اطمینان از پوشش کامل شرح خدمات مورد نیاز کارفرما حین عقد قرارداد و در هنگام اجرای پروژه، با انجام نظارت دقیق بر فعالیت‌های مجری، اجرای پروژه را به سرمنزل مقصود رهنمون می‌سازد.

مزایای خدمات مشاوره تک بن

با استفاده از خدمات مشاوره ما در این حوزه، مزایای زیر را کسب خواهید کرد:

  • شناخت کامل نیازهای کسب و کاری کارفرما در حوزه‌های مختلف سازمان و ارائه راه‌حل مورد نیاز براساس این شناخت
  • تهیه و تدوین اسناد مناقصه و برگزاری مناقصات در ابعاد مختلف برای کارفرما
  • تسهیل انتخاب مجری مناسب جهت اجرای پروژه با توجه به شناخت کامل این مشاور از مجریان حوزه نرم‌افزار در گروه‌های مختلف کسب و کاری اعم از سیستم‌های جامع، سیستم‌های برنامه‌ریزی منابع سازمانی (ERP)، سیستم‌های یکپارچه و … .
  • پیشنهاد سامانه یا سامانه‌هایی با بیشترین تشابه و تطابق با نیازمندی‌های سازمان، فرهنگ جاری و فضای کسب و کاری کارفرما براساس بررسی سازمان از زوایای مختلف اعم از فرآیندی، زیرساخت، نرم‌افزار، فرهنگ سازمانی، فرهنگ فناوری اطلاعات و با توجه به چشم‌انداز و ماموریت بنگاه اقتصادی در آینده و همچنین مقایسه با برترین‌های همان صنعت با توجه به تجربه و دید کلان موجود نزد این مشاور.
  • ارائه نقشه راه انجام پروژه با تعریف هر پروژه در سازمان، این مهم اجرای درست پروژه و اقدامات پیش‌نیازی، حین و بعد از اجرای پروژه را مشخص نموده و موجب افزایش ضریب موفقیت آن می‌گردد.

حوزه های خدمات مشاوره تک بن

دپارتمان تک بن در حال ارائه خدمات به مشتریان خود در حوزه‌های زیر می‌باشد:

  • مشاوره طراحی، انتخاب و ارزیابی و نظارت بر استقرار پروژه‌های نرم‌افزاری
  • تدوین استراتژی فناوری اطلاعات و ارتباطات
  • مدیریت طرح‌های فناوری اطلاعات و ارتباطات
دریافت مشاوره رایگان