۰۲۱-۸۸۵۱۳۷۹۰
  • فِرِستا: کانون پیوند شما با انبوه مخاطبان

پشتیبانی شبکه های کامپیوتری: هر آنچه که باید بدانید. اینترنت همه چیز را در مورد نحوه زندگی ما تغییر داده است، از جمله نحوه اداره کسب و کارمان. این روزها، شرکت‌ها همه چیز از فعالیت‌های مالی- اداری تا فروش به مشتریان را از طریق کانال‌های دیجیتال انجام می‌دهند.

ما به کارمندان حقوق می‌دهیم، به دنبال استخدام نیروهای جدید هستیم، جلساتی را با مشتریان برگزار می‌کنیم، در سمینارهای آموزشی شرکت کرده، کمپین‌های بازاریابی راه اندازی می‌کنیم و از طریق اینترنت با همکاران ارتباط برقرار می‌کنیم.

همه این اتصالات به این معنی است که شرکت شما باید یک شبکه دیجیتال عالی داشته باشد.

عقد قرارداد با یک شرکت خدمات فناوری اطلاعات می‌تواند به شما کمک کند تا بهترین راه‌حل‌ها را برای شرکت خود پیدا کرده و آنها را به روز نگه دارید تا بتوانید از رقبا جلوتر بمانید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد خدمات پشتیبانی شبکه و مزایایی که می‌توانند برای شرکت شما به ارمغان بیاورند، ادامه مطلب را بخوانید.

مبانی پشتیبانی شبکه های کامپیوتری

قبل از اینکه به تمام مزایای پشتیبانی فنی برون‌سپاری شده بپردازیم، اجازه دهید در مورد اصول اولیه شبکه‌های کامپیوتری صحبت کنیم. شبکه کامپیوتری سیستمی از ماشین‌های متصل است که می‌تواند برای به اشتراک‌گذاری اطلاعات، فایل‌ها و ارتباطات استفاده شود. رایج‌ترین شبکه رایانه‌ای که شما احتمالاً روزانه با آن در تعامل هستید، اینترنت است.

شبکه‌های کامپیوتری می‌توانند از اجزای مختلفی تشکیل شوند که شامل سرورها، روترها، رایانه‌ها، چاپگرها، تلفن‌ها، تبلت‌ها و حتی سیستم‌های روشنایی باشد.

در عصر فناوری هوشمند امروزی، یخچال‌ها، اجاق‌ها، ماشین‌های لباسشویی، خشک‌کن‌ها و سایر لوازم خانگی می‌توانند بخشی از یک شبکه باشند. این دستگاه‌ها می‌توانند از طریق سیستم سیم‌های مسی یا کابل‌های فیبر نوری ارتباط برقرار کنند. آنها همچنین ممکن است از راه‌حل‌های بی‌سیم مانند بلوتوث و شبکه تلفن استفاده کنند.

پشتیبانی شبکه چیست؟

اکنون که کمی بیشتر در مورد شبکه‌های کامپیوتری می‌دانیم، پشتیبانی شبکه های کامپیوتری چیست و چرا اهمیت دارد؟

همانطور که ممکن است از نام آن حدس بزنید، پشتیبانی شبکه های کامپیوتری سرویسی است که به نگهداری و به روز رسانی یک شبکه کامپیوتری کمک می‌کند. یک متخصص پشتیبانی شبکه ممکن است روی هر بخش از شبکه، از دستگاه‌های جداگانه گرفته تا خود سیستم، کار کند.

در دنیای تجارت، خدمات پشتیبانی شبکه های کامپیوتری به شرکت‌ها کمک می‌کند تا سیستم‌های رایانه‌ای را که آنها را در حال اجرا نگه می‌دارد، حفظ کنند. همانطور که بیشتر بحث خواهیم کرد، این ممکن است شامل همه چیز باشد، از راه‌اندازی رایانه برای کارمندان جدید تا مدیریت خرابی‌های شبکه.

داشتن تیم پشتیبانی شبکه مناسب می‌تواند تفاوت بزرگی در بهره‌وری و موفقیت شرکت شما ایجاد کند.

دریافت یک سیستم استاندارد

یکی از بزرگترین مزایای کار با تیم پشتیبانی شبکه این است که می توانید یک سیستم استاندارد برای شرکت خود راه اندازی کنید. وقتی برنامه نصب شبکه را به تنهایی طراحی می‌کنید یا – بدتر از آن – به کارکنان خود اجازه می‌دهید سیستم‌های خود را راه‌اندازی کنند، هزار نسخه مختلف از یک سیستم را دریافت می‌کنید.

این امر اجرای راه‌حل‌های جدید بدون طراحی مجدد سیستم همه را تقریبا غیرممکن کرده و برقراری ارتباط موثر در سیستم‌های غیر استاندارد بسیار دشوار است.

یک تیم پشتیبانی شبکه استانداردهای طلایی صنعت کامپیوتر را دانسته و می‌تواند به شما در راه‌اندازی سیستمی که با آن استانداردها مطابقت دارد کمک کند..

تیم شما قادر به برقراری ارتباط بهتر خواهد بود زیرا همه آنها روی نسخه‌های یکسان یک سیستم کار می‌کنند. و از هرگونه تنظیمات غیرعادی که می‌تواند منجر به خرابی یا خرابی بیشتر شبکه شود، اجتناب می‌کنید.

امنیت خود را بهبود بخشید

امنیت سایبری یک موضوع فوق‌العاده مهم در پشتیبانی شبکه های کامپیوتری برای هر کسب‌و‌کاری است که در دنیای مدرن فعالیت می‌کند. همه چیز از استخدام و حقوق و دستمزد گرفته تا توسعه محصول و بازاریابی از طریق رایانه اتفاق می‌افتد. ایمن نگه‌داشتن شبکه شما می‌تواند برای حفظ شما در صدر صنعت خود بسیار مهم باشد.

متأسفانه، به همان سرعتی که توسعه‌دهندگان اقدامات امنیتی جدیدی را ارائه می‌کنند، هکرها نیز راه‌های جدیدی برای فرار از آنها ارائه می‌کنند. تیم پشتیبانی شبکه شما در مورد جدیدترین و بهترین‌ها در امنیت سایبری به روز خواهد بود. این می تواند به شما کمک کند از حملات سایبری پرهزینه جلوگیری کنید و اطلاعات خود را ایمن نگه دارید.

راه اندازی کامپیوتر را کنترل کنید

هنگامی که یک کارمند جدید را استخدام می‌کنید، یکی از اولین کارهایی که باید انجام دهید این است که آنها را با یک سیستم کامپیوتری راه‌اندازی کنید.

آنها علاوه بر دسترسی به حساب کاربری به تمام مناطق مرتبط شبکه شما، به تنظیمات سخت افزار فیزیکی – مانیتور، چاپگر و غیره نیاز دارند. اما آیا واقعاً می‌خواهید از یکی از کارمندان دیگر خود بخواهید که برای راه‌اندازی آن سیستم از کار خود وقت بگذارند؟

یک شرکت پشتیبانی شبکه های کامپیوتری می‌تواند مطمئن شود که سیستم جدید مطابق با استانداردهایی است که شرکت شما از آنها پیروی می‌کند و به اعضای تیم جدید شما اجازه دسترسی به تمام موارد مناسب را می‌دهند.

نگارش توسط بَک‌ بان