۰۲۱-۸۸۵۱۳۷۹۰
  • فِرِستا: کانون پیوند شما با انبوه مخاطبان

استفاده از سامانه پیامکی و ارسال پیامک انبوه با موبایل یکی از روش‌های جذب مخاطب بوده که امروزه محبوبیت بسیاری پیدا کرده است و کسب و کارهای بسیاری از این روش استفاده می‌کنند تا بتوانند رضایت مشتریان خود را جلب کنند. ابزار مذکور دارای کاربردهای بسیاری بوده و برای نمونه شما می‌توانید از سامانه پیامکی برای اطلاع رسانی به مشتریان از جدیدترین محصولات، آفرها، خدمات و تخفیفات استفاده کنید. همچنین می‌توانید با استفاده از پنل SMS مشتریان جدیدی را به صورت انبوه جذب کنید که با استفاده از ویژگی‌های سامانه نظیر ارسال پیامک بر اساس موقعیت، شغل و … ممکن می‌شود.

نحوه ارسال پیامک انبوه با موبایل

ارسال پیامک و استفاده از سامانه پیامکی، با یک روش اصلی ممکن بوده که به سادگی و توسط هر فرد بدون نیاز به متخصص قابل انجام است. تنها کافی است تا موبایل هوشمند خود را به اینترنت متصل کرده و سپس وارد پنل ارسال پیامک انبوه فِرِستا شوید تا بتوانید از امکانات سرویس خریداری شده خود استفاده کنید. قابل توجه است که هر فرد بعد از خرید سرویس پیامکی، نام کاربری و رمز عبوری را دریافت می‌کند که باید از این مشخصات برای ورود به حساب کاربری سرویس پیامکی خود استفاده کند.

همچنین شما می‌توانید در بخش اطلاعات مالی موجودی و شارژ حساب خود را مشاهده کرده و در صورت نیاز به موجودی بیشتر، اقدام به شارژ حساب خود برای ارسال پیامک کنید. در سایر بخش‌ها می‌توانید ویژگی‌های مختلفی سامانه پیامکی خریداری شده را مشاهده کنید که از مهمترین آن‌ها می‌توان به قابلیت ارسال پیامک به موقعیت مکانی بخصوص، شماره، گروه‌ها، مخاطبین، کد پستی و مشاهده کردن گزارش ارسال پیامک‌ها اشاره داشت. شما با استفاده از امکانات مذکور، می‌توانید به ساده‌ترین شکل ممکن و کمترین هزینه، بیشترین بازدهی را دریافت کنید.

نگارش توسط فِرِستا