۰۲۱-۸۸۵۱۳۷۹۰
  • فِرِستا: کانون پیوند شما با انبوه مخاطبان

امروزه، سامانه‌های پیامک کوتاه و ارسال پیامک انبوه به یکی از نیاز‌های اصلی فروشگاه‌ها و وبسایت‌ها تبدیل شده که می‌تواند باعث اعتمادسازی و جلب رضایت مشتری شود. به عنوان نمونه زمانی که مخاطب وارد وبسایت می‌شود، می‌تواند با وارد کردن شماره خود، عضو سامانه خبر رسانی وبسایت شود و در زمانی که آفر‌های ویژه و یا تخفیف‌هایی قرار می‌گیرند از آن‌ها مطلع شود. البته مورد مذکور تنها یک ویژگی کوچک استفاده از سامانه پیامکی است. اما قیمت ارسال پیامک انبوه به چه میزان است؟

به طبع استفاده از این ابزار دارای هزینه‌ای است که بر اساس نوع سرویس و خدمات مد نظر شما متغیر خواهد بود. در ابتدا قبل از اینکه خرید خود را انجام دهید، باید به فروشگاه وب سایت مراجعه کنید و سرویس‌های مختلف را بر اساس معیارهای مد نظر خود مورد بررسی قرار دهید تا بتوانید بهترین انتخاب ممکن را بر اساس شرایط و نیازهای کسب و کار خود انجام دهید.

به صورت کلی، هزینه سامانه‌های پیامکی به صورت نزولی بوده و با افزایش حجم پیامک مورد نیاز شما، هزینه نیز کاهش می‌یابد. همچنین هزینه پیامک‌های به زبان انگلیسی تقریبا دو برابر هزینه پیامک‌های به زبان فارسی بوده و لذا برای کاهش هزینه نهایی باید به این مورد توجه داشته باشید. 

همچنین بر روی هزینه نهایی قابل پرداخت، دو مورد دیگر نیز تاثیرگذار هستند که شما ملزم به پرداخت آن‌ها خواهید بود. در ابتدا 30 ریال مصوبه مجلس وجود دارد و در ادامه باید 9 درصد مالیات را بر روی هزینه نهایی سرویس مورد نظر خود پرداخت کنید. قابل توجه است که سرویس‌ها به صورت نامحدود هستند و شما باید حساب خود را به مقدار پیامک مورد نیاز خود شارژ کنید.

نگارش توسط فِرِستا