۰۲۱-۸۸۵۱۳۷۹۰
  • فِرِستا: کانون پیوند شما با انبوه مخاطبان

فناوری دائماً در حال تغییر است و اکثر سازمان‌های کوچک و متوسط با چالش‌هایی جهت همگام بودن با فناوری روبرو هستند. در این شرایط مشارکت با شرکت‌های تخصصی فناوری اطلاعات که خدماتی مانند خدمات پشتیبانی شبکه و زیرساخت را ارائه می‌دهند، به‌جای استفاده از یک تیم داخلی نیازمند آموزش مداوم؛ اغلب انتخاب هوشمندانه‌تری است.

یک ارائه‌دهنده خدمات پشتیبانی شبکه چه کاری انجام می‌دهد؟

خدمات پشتیبانی شبکه شامل نگهداری روزانه شبکه‌های موجود یک شرکت است. این خدمات می‌تواند شامل تست، عیب‌یابی و به‌روزرسانی کامل شبکه باشد. باتوجه‌به مقیاس دانش و مهارت‌هایی که این امر به آن نیاز دارد، استفاده از کارمندان داخلی می‌تواند هزینه زیادی داشته باشد. مشارکت با یک ارائه‌دهنده خدمات فناوری اطلاعات مدیریت شده مانند بَک‌بان؛ یک راه‌حل مقرون‌به‌صرفه برای پشتیبانی شبکه ترجمه می‌شود.

با ارائه‌دهنده خدمات فناوری اطلاعات مدیریت شده، اصول اولیه راه‌اندازی و حفظ زیرساخت فناوری اطلاعات بر عهده تیم ماهر مسئول نظارت بر عملیات روان شبکه است. تیم بَک‌بان (پرشیا فاوا گسترش) پشتیبانی کامل فناوری اطلاعات را با کسری از هزینه نگهداری پرسنل ارائه می‌دهد.

خدمات پشتیبانی شبکه را می‌توان به چهار حوزه زیر تقسیم کرد:

  • راه‌اندازی و مدیریت شبکه: مدیران شبکه واجد شرایط بر تمام جنبه‌های مهم کسب‌وکار شما نظارت خواهند داشت تا رویکردی مقرون‌به‌صرفه‌تر از استخدام کارکنان فناوری اطلاعات داشته باشند. این امر شامل راه‌اندازی اولیه و اتصال همه دستگاه‌ها، مانند رایانه‌های رومیزی، سرورهای پشتیبان، چاپگرها، خطوط ثابت و دستگاه‌های تلفن همراه به شبکه است.
  • پشتیبانی دسکتاپ و کاربر نهایی: پشتیبانی کامل از دسکتاپ و کاربر نهایی برای حفظ بهره‌وری ضروری است. کاربران نهایی اغلب اولین کسانی هستند که با مشکلات مواجه می‌شوند و بنابراین باید قبل از انتشار و تأثیر بسیار بیشتر آنها را گزارش کنند. بَک‌بان یک ارائه‌دهنده خدمات فناوری اطلاعات حرفه‌ای در این زمینه است و راهی مقرون‌به‌صرفه را به مشتریان ارائه می‌دهد تا با نظارت و مدیریت فعال تمام محیط‌های دسکتاپ، اطمینان حاصل شود که کارمندان شما مولد باقی می‌مانند.
  • امنیت شبکه: امنیت شبکه امروزه بزرگ‌ترین چالش را برای کسب‌وکارها ایجاد می‌کند، زیرا یک تهدید واحد، مانند نقض داده‌ها، باتوجه‌به تأثیر گسترده این خطرات، می‌تواند کل سازمان را فلج کند. به همین دلیل است که امنیت شبکه یک عنصر حیاتی از پشتیبانی شبکه است و ارزش همکاری با ارائه‌دهنده پشتیبانی شبکه را تقویت می‌کند تا شبکه‌های شما را با جدیدترین مسائل امنیتی، فایروال‌ها و سیستم‌های تشخیص نفوذ به‌روز نگه داشته و امنیت تمام داده‌های حیاتی را تضمین کند.
  • پشتیبان‌گیری و بازیابی اطلاعات: پشتیبان‌گیری و بازیابی داده‌ها راه نجات شما در صورت وقوع فاجعه است. در صورت وقوع فاجعه، بازسازی سیستم‌ها و فرایندهای شبکه فناوری اطلاعات اولین گام در تداوم کسب‌وکار است. چرا برای اطمینان از پشتیبان‌گیری به‌موقع و ایمن از همه داده‌های حیاتی به یک ارائه‌دهنده پشتیبانی شبکه که در این نوع خدمات تخصص دارد، تکیه نمی‌کنید؟

نگارش توسط بَک‌ بان