۰۲۱-۸۸۵۱۳۷۹۰
  • فِرِستا: کانون پیوند شما با انبوه مخاطبان

از آنجایی که همکاری در فروش به افراد دیگری برای تبلیغ محصولات و خدمات شما متکی است، به طور اجتناب­‌ناپذیری به میزانی از تأثیر و نفوذ آن­ها نیاز دارد. این مسئله می‌­تواند در مقیاس اینفلوئنسرهای محبوب باشد یا صرفاً افرادی که محصولات و خدمات شما به شبکه­‌های آن­ها مرتبط است. همکاری در فروش بر اساس شفافیت، اصالت و اعتماد ایجاد می‌­شود.

 اینفلوئنسر مارکتینگ

در بازاریابی دیجیتال، سه نوع دسته وجود دارد: پیدا کردن، پرداخت و خرید. خرید به یک برند، پخش کننده یا اینفلوئنسر باز می‌گردد زیرا از محتوایی که تولید می­‌کنند بهره می‌­برند. آن­ها با رضایت خود این کار را انجام می­‌دهند. می‌­توانیم بگوییم که اینفلوئنسرهای زیادی به دلیل تولید محتوای باکیفیت یک گروه دارند.

اینفلوئنسرها می‌توانند هر کاری که همکاران فروش می‌توانند انجام دهند، را در مقیاس بزرگ‌تر انجام دهند، زیرا مخاطبان بسیاری دارند. با این حال، اگر می‌خواهید همکاری در فروش را با اینفلوئنسرها شروع کنید، باید رویکردی رویایی داشته باشید و حتی محصول رایگان به آن­ها بدهید تا ارزیابی کنند که آیا شرکت شما مناسب است یا خیر. همچنین می‌توانید یک برنامه همکاری برای اینفلوئنسرها راه‌اندازی کنید تا به چند گروه بپیوندند.

وبلاگ

 دوستداران وبلاگ‌­نویسی تمایل دارند در مورد محصولاتی که به آن­ها علاقه دارند صحبت کنند، و همکاری در فروش ممکن است به آن­ها فرصتی دهد تا سرمایه­‌گذاران بیشتری را جذب کنند. به احتمال زیاد، وبلاگ نویسان نیز مانند اینفلوئنسرها، قبلاً بخشی از حامیان معاملات بوده­‌اند، و ذکر محصول شما در یک پست وبلاگ برای آن­ها کار سختی نیست.

92 درصد از همکاران فروش از وبلاگ‌­نویسی به عنوان بخشی از استراتژی بازاریابی محتوای خود استفاده می­‌کنند، بنابراین همکاری در فروش به خوبی در این استراتژی قرار می­‌گیرد. بسیاری از همکاران فروش که وبلاگ‌­نویس هستند، در مورد محصول یا خدمات ارائه شده نظر می‌­دهند (و 90٪ از کاربران قبل از خرید محصول نظرات را می‌­خوانند) بنابراین، این یک برد برای هر دو طرف است. مهمترین مزیت این روش آن است که شما بازاریابی محتوای بسیار گران قیمت را نیز با هزینه کم دریافت می‌­کنید. البته، انتخاب دقیق وبلاگ­‌نویسان بسیار مهم  است.

لینک­‌های ارجاع

لینک‌­های ارجاع سریع و آسان تنظیم می‌­شوند و با میکرو اینفلوئنسرها و اصولاً هر کسی که شبکه‌­ای دارد، به خوبی کار می­‌کند. این لینک­‌ها مانند یک اقدام شفاهی دیجیتال جهت متقاعد کردن مهمانان برای معرفی خانواده و ارتباطات خود به  عنوان همکاران فروش است.

هنگامی که مشتری به یک برنامه ارجاع ملحق می­‌شود، یک لینک همکاری منحصر به فرد به آن­ها اختصاص داده می­‌شود که هر ارجاعی را که از طرف آنها می‌آید را پیگیری می­‌کند. این کار هر مرحله از ارجاع را به صورت بلادرنگ ردیابی می­‌کند، بنابراین می‌­توانید به راحتی ببینید که مهمانان در کانال بازاریابی کجا و چگونه هستند. این داده‌­های گران‌بها می‌­تواند به حداکثر رساندن تلاش بازاریابی شما کمک کند. لینک‌­های ارجاع را می­‌توان در رسانه‌های اجتماعی، از طریق بازاریابی ارسال، و در واقع از طریق واتس اپ برای القای سرنخ­ها مشارکت داد.

رسانه‌­های اجتماعی

تقریباً همه افراد از رسانه‌های اجتماعی استفاده می‌کنند، بنابراین همکاری در فروش در پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی بدیهی است. تنها چیزی که باید در نظر بگیرید این است که دنبال‌کنندگان شما از کدام پلتفرم‌های رسانه اجتماعی استفاده می‌کنند و همچنین محتوای سازگار متناسب با آن پلتفرم‌ها چیست. برای مثال

  • یک اینفلوئنسر اینستاگرام ممکن است با پست کردن یک تصویر یا یک استوری، کالاهای شما را تبلیغ کند.
  • کسب‌وکارهایی که با نرم‌افزار یا فناوری کار می‌کنند ممکن است با یک گردهمایی یا یک ویدیو در YouTube، عملکرد بیشتری داشته باشند.
  • می‌توانید از همکاران فروش بخواهید که کالاها را دریافت کنند تا شما را دنبال کنند یا در هنگام مشارکت در پیوند همکاری در فروش خود، شبکه های اجتماعی شما را لایک کنند که ممکن است باعث ایجاد رونق در وب‌سایت شوند.

به طور کلی، مطمئناً می­‌توان فرض کرد که بیشتر همکاران فروش مسیری با کمترین سختی را ترجیح می‌­دهند. با این حال، رسانه­‌های اجتماعی نیز مکان خوبی برای شروع تبلیغ محصولات شما است.

جهت همکاری در فروش در خصوص ارسال پیامک انبوه لطفا با کارشناسان شرکت پرشیا فاوا گسترش تماس بگیرید. 

نگارش توسط فِرِستا