۰۲۱-۸۸۵۱۳۷۹۰
  • فِرِستا: کانون پیوند شما با انبوه مخاطبان

روش کار همکاری در فروش گاهی اوقات وجهه بدی در میان مردم دارد زیرا مردم آن را با طرح‌های انبوه (Aggregate Scheme) اشتباه می‌گیرند. برای روشن شدن قضیه لازم به ذکر است که این دو مشابه هم نیستند. طرح انبوه یک مدل کسب و کار غیرقانونی است که به جای ارائه پورسانت از تجارت یک محصول، اعضا را از طریق تعهد پرداخت یا خدمات برای ثبت نام دیگران در این طرح جذب می­‌کند. اساساً، با کمک مالی اعضای جدید به اعضای پیشرفته پرداخت شکل می‌­گیرد.

روش کار همکاری در فروش به این صورت است که اگر ارجاعات آن­ها بر یک معامله موفق تأثیر بگذارد، به همکار فروش از محصولاتی که به آن مربوط می‌­شود، کمیسیون پرداخت می‌­گردد. ثانیاً، بسیاری از افراد بر این باور اشتباه هستند که همکاری در فروش غیر کاربردی و منسوخ است. اما تا زمانی که همکاران فروش بتوانند در ازای دریافت کمیسیون، مشتریان خود را به کسب و کارها مرتبط کنند، موفقیت در همکاری در فروش نیز وجود خواهد داشت.

 روش کار همکاری در فروش می­‌تواند منبع خوبی برای کسب و کارها و الحاق مشتری باشد. فعالیت‌های همکاری در فروش، مانند همه استراتژی‌های بازاریابی دیجیتال، زمانبر است. مهمتر از همه، همکاری در فروش به دنبال کننده‌­ها یا شبکه بازاریابی محصولات یا خدماتی که کسب و کار شما می‌­خواهد تبلیغ کند، نیاز دارد.

جهت همکاری در فروش در خصوص ارسال پیامک انبوه لطفا با کارشناسان شرکت پرشیا فاوا گسترش تماس بگیرید. 

همچنین بخوانید:

همکاری در فروش چیست؟

نگارش توسط فِرِستا