۰۲۱-۸۸۵۱۳۷۹۰
  • فِرِستا: کانون پیوند شما با انبوه مخاطبان

سامانه‌های پیامکی و ارسال پیامک انبوه، یکی از نیاز‌های اصلی کسب و کارهای امروزی و نوپا هستند که از این طریق، می‌توانند در سریع‌ترین زمان ممکن و کمترین هزینه، مشتری بسیاری را جذب کنند و در اصل پیشرفت جذابی در زمان کوتاه داشته باشند. بر این اساس، صاحبان کسب و کارها به فکر استفاده از سامانه‌های پیامکی هستند تا بتوانند از مزایای این ابزار نهایت استفاده را ببرند. تیم ما نیز با توجه به این موضوع، به ارائه سرویس‌های پیامکی مختلفی پرداخته تا همگان با بودجه‌های متفاوت بتوانند از سامانه پیامکی و ارسال پیامک انبوه از طریق موبایل استفاده کنند.

چرا از سامانه پیامکی استفاده کنیم؟

یکی از ملاک‌های اصلی استفاده از یک روش مارکتینگ، در دسترس بودن و سریع بودن روش است که باعث می‌شود شما بتوانید در چند ساعت، ایده تبلیغاتی خود را پیاده سازی کنید و سپس آن را به دست مشتری و مخاطب خود برسانید. این مورد باعث می‌شود که ایده شما در بهترین حالت خود به اشتراک گذاشته شود و SMS مارکتینگ را می‌توان یکی از نمونه‌های مورد استفاده در این حوزه دانست. این روش از دیجیتال مارکتینگ، با استفاده از سامانه‌های پیامکی و پنل‌های SMS انجام می‌شود و به همین علت سرعت و دقت بسیاری بالایی دارد. علاوه بر موارد مذکور، هزینه کم را نیز اضافه کنید تا پکیجی فوق‌العاده برای کسب و کار‌های تازه کار بوجود آید.

برای اینکه بتوانید پیامک انبوه را ارسال کنید، بهترین روش استفاده از پنل ارسال پیامک است. تنها کافی است تا سرویس مورد نظر خود را خریداری کنید و سپس با استفاده از نام کاربری و رمز عبوری که در اختیار شما قرار می‌گیرد، وارد پنل شوید. سپس با توجه به موجودی حساب کاربری خود، می‌توانید از ویژگی‌ها و سامانه پیامکی استفاده کنید و به مخاطبین خود پیام مورد نظر را ارسال کنید. همچنین در منوی اصلی نرم افزار قابلیت انتخاب ویژگی‌های اصلی پنل نظیر ارسال به مشاغل خاص، شماره و یا منطقه وجود دارد. 

نگارش توسط فِرِستا