۰۲۱-۸۸۵۱۳۷۹۰
  • فِرِستا: کانون پیوند شما با انبوه مخاطبان

استفاده از شماره شخصی، برای ارسال پیامک تبلیغاتی و پیامک انبوه یکی از روش‌های مناسب و البته پرخطر برای ایجاد اعتماد بین کسب و کار و مشتری است. اگر با استفاده از شماره شخصی خود به ارسال پیامک انبوه بپردازید، در کوتاه‌ترین زمان ممکن سیم کارت شما دچار اشکال خواهد شد و ممکن است به علت شکایت مخاطبین، سیم کارت شما مسدود شود. برای اینکه بتوانید از سیم کارت و شماره شخصی خود استفاده کنید و مشکلی نیز برای شما وجود نیاید، ما سرویس پیامکی بخصوصی را تدارک دیده‌ایم که می‌تواند از رخ داد مشکلات احتمالی جلوگیری کرد.

فواید ارسال پیامک انبوه از شماره شخصی

استفاده از شماره‌های شخصی، باعث می‌شود که مخاطب در نگاه اول به راحتی به پیامک ارسال شده اعتماد کند و در نتیجه تأثیرگذاری تبلیغات شما بسیار بیشتر خواهد بود. ما به مشتریان خود توصیه می‌کنیم که اگر به فکر بیشترین تأثیرگذاری هستند، استفاده از سرویس‌های پیامکی با قابلیت‌های فراوان و شماره شخصی، می‌تواند بهترین گزینه برای آن‌ها باشد. همچنین با استفاده از ترفند‌های SMS مارکتینگ و دیجیتال مارکتینگ می‌توانید پیامک‌های جذاب و مناسبی را به مخاطبین خود ارسال کنید.

شما می‌توانید با بررسی نیاز کسب و کار خود، بر اساس معیار‌های مختلفی به خرید سرویس پیامکی مورد نظر خود بپردازید. پس از اینکه سرویس مورد نظر خود را انتخاب کردید، می‌توانید در کمتر از چند دقیقه سرویس پیامکی مورد نظر خود را خریداری کرده و سپس فعال کنید. همچنین استفاده از سرویس‌های جدید باعث می‌شود که شما هزینه‌ای کمتری برای هر کلمه پیامک پرداخت کنید و ویژگی‌های مختلفی نظیر بانک شماره و پشتیبانی 24 ساعته در اختیار شما قرار گیرد.

سرویس‌ها و پنل‌های پیامکی تیم ما دارای اعتبار مادام العمر هستند و شما تنها باید به پرداخت هزینه‌ی پیامک‌های ارسالی خود بپردازید و در اصل حساب کاربری خود را به مقدار دلخواه شارژ کنید و به شماره‌های مورد نظر خود پیامک ارسال کنید.

نگارش توسط فِرِستا