۰۲۱-۸۸۵۱۳۷۹۰
  • فِرِستا: کانون پیوند شما با انبوه مخاطبان

بازاریابی پیامکی (ارسال پیامک انبوه) نوعی از بازاریابی است که کسب و کارها از آن برای ارسال تبلیغات به مشتریان از طریق پیام‌های متنی استفاده می‎کنند. به عبارت دیگر بازاریابی پیامکی همان بازاریابی پیام‌های متنی است.
این نوع بازاریابی یکی از بهترین روش‌ها جهت ایجاد ارتباط با مشتریان است. در این پست به دنبال آن هستیم که برخی از فواید این نوع بازاریابی را مطرح کنیم:

فواید بازاریابی پیامکی

بازاریابی پیامکی مزایای متعددی به همراه دارد. برخی از این مزایا عبارتند از:

  • سریع است: ارسال پیامک انبوه فرآیند بسیار سریعی است. برخلاف بازاریابی از طریق ایمیل یا بازاریابی از طریق شبکه‌های اجتماعی؛ نیازی به طراحی خاصی وجود ندارد. علاوه‌بر این پیام‌های متنی محدودیت کاراکتر داشته و نیازی به نوشتن زیاد نیست. تولید و ارسال این پیامک‌ها بسیار سریع است. در واقع این پیامک‌های تبلیغاتی بسیار سریع‌تر از پست اینستاگرام یا ایمیل به دست گیرندگان می‌رسند.
  • نرخ باز شدن تقریبا عالی دارد: اگر به دنبال این هستید که مشتریان پیامک‌های تبلیغاتی شما را باز کنند، ارسال پیامک موثرترین راه برای وادار کردن آن‌ها به انجام این کار است. تحقیقات نشان داده که پیام‌های تبلیغاتی در 98% مواقع باز می‌گردند. مطالعه‌ای توسط سایت Mailchimp نشان داده که میانگین نرخ باز شدن ایمیل‌های تبلیغاتی حدود 21.3% است که در مقایسه با نرخ باز شدن پیامک‌های تبلیغاتی بسیار کم است.
  • نرخ پاسخگویی بالایی دارد: با توجه به بالا بودن نرخ باز شدن پیامک، نرخ پاسخگویی به آن نیز بسیار بالا است. تحقیقات نشان می‌دهد میانگین نرخ پاسخگویی برای یک پیامک حدود 45% است، در حالیکه نرخ کلیک بر روی یک ایمیل معمولا از 7% کمتر می‎‌باشد. در واقع مشتریان بیشتر بر روی لینک ارسال شده از طریق پیامک تبلیغاتی کلیک می‌کنند تا لینک ارسال شده از طریق ایمیل
  • ارسال پیامک انبوه کار بسیار ساده‌ای است: شما وارد پنل ارسال پیامک انبوه شده، پیامک خود را نوشته، شماره‌های دریافت‌کننده را وارد کرده و یا انتخاب می‌کنید و در نهایت با کلیک بر روی دکمه ارسال، پیامک شما برای افراد زیادی ارسال خواهد شد.
پرشیا فاوا

Author پرشیا فاوا

More posts by پرشیا فاوا

نظرتان را ثبت کنید