۰۲۱-۸۸۵۱۳۷۹۰
  • فِرِستا: کانون پیوند شما با انبوه مخاطبان

یکی از موثرترین روش‌های بازاریابی، ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی به گروهی از مخاطبین از طریق پلتفرم نرم‌افزاری می‌باشد. این موضوع به بازاریابی پیامکی معروف است. در واقع در بازاریابی پیامکی؛ از ارسال پیامک انبوه برای ارائه تخفیف، فروش و تبلیغ محصولات و خدمات استفاده می‌شود. این نوع بازاریابی به کسب‌وکارها این امکان را می‌دهد تا به موبایل افراد پیامک بفرستند، درست همان‌طور که به دوستان، خانواده و همکاران پیام می‌فرستند. پیامک یا اس‌ام‌اس به‌صورت آنی ارسال می‌شود و مشتریان هم مختارند تصمیم بگیرند از کسب‌وکار شما پیام دریافت کنند یا خیر. در اینجا به این موضوع می‌پردازیم که پیامک انبوه چیست؟

مشتریان معمولاً پیامک را بیشتر از ایمیل چک می‌کنند. 90 درصد از پیامک‌ها طی سه دقیقه پس از ارسال، توسط کاربر خوانده می‌شود. همانطور که برای ارسال پیامک به یک شماره و یک تلفن همراه نیاز دارید، برای ارسال پیامک انبوه نیز لازم است ابزار مناسب این کار را فراهم کنید. دو ابزار ارسال پیامک انبوه؛ پنل ارسال پیامک انبوه و سرشماره می‌باشند. امروزه ارسال پیامک از شماره‌هایی زیرمجموعه‌ی 1000، 2000، 3000 و …. انجام می‌شود. این شماره‌ها توسط شرکت‌های زیرمجموعه شرکت مخابرات مانند مرکز گسترش فناوری اطلاعات (مگفا) ارائه می‌شوند. این شماره‌ها کاملا مجازی بوده و جهت دریافت آن‌ها نیازی به هیچ سخت‌افزاری مانند موبایل وجود ندارد. این شماره‌ها بر روی پنل ارسال پیامک انبوه (سامانه ارسال پیامک انبوه) قرار گرفته و از طریق این نرم‌افزار، ارسال پیامک انبوه انجام می‌گیرد.

امام بهترین نرم‌افزار ارسال پیامک انبوه چیست ؟

دپارتمان پیامک انبوه شرکت پرشیا فاوا گسترش (فرستا) یکی از ارائه‌دهندگان این نرم‌افزار بوده که می‌توانید سرشماره ارسال پیامک انبوه از آن دریافت نمایید. پنل این شرکت با استفاده از قابلیت‌های ویژه‌ای که در خود دارد؛ امکان ارسال و دریافت پیامک انبوه از طریق اپراتور 3000 را فراهم کرده است.
برای مشاهده قابلیت‌های پنل ارسال پیامک انبوه پرشیا فاوا گسترش می‌توانید از صفحه امکانات و تعرفه‌های پنل وب سایت بازدید نمائید.
شما می‌توانید از طریق صفحه ورود اعضاء به طور آنلاین به خرید پنل پرداخته و یا با کارشناسان این شرکت به شماره 02188536428 داخلی 104 تماس بگیرید.

پرشیا فاوا

Author پرشیا فاوا

More posts by پرشیا فاوا

نظرتان را ثبت کنید