۰۲۱-۸۸۵۱۳۷۹۰
  • فِرِستا: کانون پیوند شما با انبوه مخاطبان

پیام‌های متنی که با نام سرویس پیام کوتاه (SMS) نیز شناخته می‌شوند، یک کانال قدرتمند برای تعامل و برقراری ارتباط با مشتریان و سایر مخاطبان از طریق تلفن همراه آن‌ها هستند. بازاریابی پیامکی (بازاریابی با ارسال پیامک انبوه) شامل ارسال پیامک یا پیام‌ چندرسانه‌ای (MMS) به مخاطبان بزرگ و بخش‌های مخاطب است.
پیامک، کانالی جذاب، تأثیرگذار و مقرون‌به‌صرفه برای بازاریابان و سازمان‌ها برای تعامل با مشتریان است. چرا پیامک تا این حد مؤثر است؟ زیرا دریافت‌کنندگان اجازه نمی‌دهند که پیام‌های متنی خوانده نشوند. متن‌ها در صندوق ورودی آرشیو نشده و یا توسط فیلترهای هرزنامه مسدود نمی‌شوند و به‌سرعت و به‌راحتی از طریق دستگاه‌هایی که در مرکز زندگی دیجیتالی آن‌ها قرار دارند یعنی تلفن‌های همراهشان، به دست مردم می‌رسند. به‌علاوه، هر تلفن همراه در جهان می‌تواند پیامک دریافت کند.

فواید بازاریابی پیامکی:

  • تعامل گسترده: پیامک یکی از مؤثرترین کانال‌ها برای تعامل با مشتریان در نظر گرفته می‌شود. 98 درصد پیامک‌ها باز شده و 90 درصد در عرض سه دقیقه خوانده می‌شوند. 68 درصد از مصرف‌کنندگان می‌گویند که پیام‌های خود را به طور منظم در طول روز چک می‌کنند.
  • بلادرنگ: راه‌حل‌های بازاریابی پیامکی، سازمان‌ها را قادر می‌سازد تا اعلان‌های حساس به زمان را به‌سرعت و به‌آسانی به دستگاه تلفن همراه مخاطب ارسال کنند، بدون هیچ برنامه یا کار توسعه.
  • دسترسی: پیامک امکان تماس با مشتریانی را که برنامه تلفن همراه شما را ندارند، یا جذب مجدد مشتریانی که در کانال‌های دیگر غیرفعال یا در معرض خطر ریزش هستند؛ را ممکن می‌سازد.
  • شخصی‌سازی: مصرف‌کنندگان موبایل امروزی انتظار شخصی‌سازی دارند. بازاریابی متنی انبوه به سازمان‌ها اجازه می‌دهد تا پیام‌های شخصی و به‌موقع را در مقیاس ارسال کنند.
  • ادغام با کیف پول تلفن همراه: یکپارچگی با کیف پول تلفن همراه، تجربه یکپارچه‌ای را برای استفاده از کارت‌های وفاداری، بلیط‌ها، کارت‌های پرواز، کوپن‌ها و موارد دیگر ایجاد می‌کند.
  • بدون نیاز به نصب برنامه: پیامک به شما امکان می‌دهد مستقیماً و بدون نصب برنامه به کاربران پیام دهید.

استراتژی‌ها و موارد استفاده:

  • پیام‌های تراکنش: ارائه جزئیات تراکنش از طریق پیامک به برندها کمک می‌کند تا این پیام‌ها را برای مشتریان مفیدتر و قابل‌مشاهده‌تر کنند. به‌عنوان‌مثال می‌توان به تأیید سفارش یا هشدار درباره فعالیت‌های حساب، قرار ملاقات‌ها، تغییرات پرواز، رزرو، حمل‌ونقل و پرداخت‌های سررسید اشاره کرد.
  • پیام‌های چندرسانه‌ای: افزودن یک لمس بصری به پیام‌های متنی می‌تواند تفاوت بزرگی ایجاد کند و MMS همتای غنی از رسانه SMS به برندها اجازه می‌دهد تصاویر یا GIFهای متحرک و همچنین متن طولانی‌تر را اضافه کنند. آمار صنعت نشان‌دهنده افزایش نرخ کلیک 15 درصدی هنگام استفاده از پیام MMS است.
  • استراتژی‌های تعامل ضشچندکاناله: هماهنگ کردن پیامک با ایمیل و … می‌تواند دسترسی و اثربخشی هر کمپین تبلیغاتی را افزایش دهد.

برای شروع استفاده از بازاریابی پیامکی و بهره‌گیری از مزایای آن همین حالا با کارشناسان فِرِستا با شماره ۲۹-۰۲۱۸۸۵۳۶۴۲۸ داخلی 104، تماس حاصل فرمایید. همچنین می‌توانید با آدرس ایمیل payamak@persiafava.com در ارتباط باشید.

نگارش توسط فِرِستا