۰۲۱-۸۸۵۱۳۷۹۰
  • فِرِستا: کانون پیوند شما با انبوه مخاطبان

برخی از اشخاص حقیقی و حقوقی تمایل دارند که به ارسال پیامک انبوه در حجم بالا بپردازند. به عنوان مثال  ارسال پیامک جهت تبلیغ محصول و سرویس، ارسال پیامک اطلاع‌رسانی در خصوص تخفیف‌ها، محصولات و خدمات جدید، معرفی باشگاه مشتریان، جابه‌جایی محل فروشگاه و …. اما نحوه ارسال پیامک انبوه به چه شکل است و چگونه این اشخاص و کسب و کارها می‌توانند به ارسال پیامک انبوه بپردازند؟

پاسخ استفاده از پنل ارسال پیامک انبوه است.

با پنل ارسال پیامک انبوه می‌توان در چند ثانیه به ارسال پیامک انبوه در تیراژ بالا و به شکل تکی پرداخت. پنل ارسال پیامک انبوه پرشیا فاوا گسترش این امکان را در اختیار اشخاص حقیقی و حقوقی قرار می‌دهد که به ارسال پیامک تبلیغاتی و خدماتی به شکل تکی و انبوه بپردازند و محدودیتی در ارسال پیامک برای کاربران وجود ندارد.

نحوه ارسال پیامک انبوه به چه شکل است؟

به دو شکل می‌توان به ارسال پیام انبوه پرداخت:

استفاده از دیتابیس مشتریان موجود

روش اول برای اشخاص و کسب و کارهایی است که تعدادی شماره در اختیار داشته و می‌خواهند به آن‌ها پیامک ارسال نمایند. این افراد می‌توانند شماره مشتریان خود را در سامانه ارسال پیامک انبوه پرشیا فاوا گسترش بارگذاری کرده و سپس به ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی یا خدماتی بپردازند. این کاربه چند شکل امکان‌پذیر است:

  • اول: شما می‌توانید شماره‌ها را در دفترچه تلفن پنل ارسال پیامک انبوه بارگذاری کرده، سپس در هنگام ارسال پیامک، گروه مخاطبین مد نظر خود را از دفترچه تلفن انتخاب کنید. این حالت برای مواردی که می‌خواهید چند بار برای گیرندگان خود پیامک ارسال کنید؛ مناسب است.
  • دوم: در هنگام ارسال پیامک انبوه به شکل گروهی، ارسال هوشمند از طریق اکسل، ارسال داینامیک از طریق اکسل و …. لیست شماره‌های گیرندگان را آپلود کنید. جهت آشنایی بیشتر با هر یک از این روش‌ها می‌توانید با کارشناسان شرکت پرشیا فاوا گسترش تماس حاصل کنید.
  • سوم: شماره‌ها را کپی کرده و در لیست دریافت‌‎کنندگان پیامک انبوه پیست ساده نمایید.

همانطور که در بالا ذکر گردید؛ به دو شکل می‌توان به ارسال پیام انبوه پرداخت. روش اول معرفی شده؛ استفاده از دیتابیس خودتان است که به تفصیل در بالا توضیح داده شد. در این بخش روش دوم توضیح داده می‌شود:

استفاده از بانک‌های اطلاعاتی فرستا

در این روش شما می‌توانید از بانک‌های اطلاعاتی (دیتابیس) پنل ارسال پیامک انبوه پرشیا فاوا گسترش استفاده کرده و پیامک انبوه تبلیغاتی ارسال نمایید. پنل ارسال پیامک انبوه پرشیا فاوا گسترش امکان ارسال پیامک انبوه از روی نقشه، کد پستی همراه اول، کد پستی ایرانسل، شماره‌های دائمی همراه اول، شماره‌های اعتباری همراه اول، پیش‌شماره، ارسال منطقه‌ای و …. را در اختیار شما قرار می‌دهد. به عنوان مثال در روش ارسال پیامک از روی نقشه شما می‌توانید به افرادی که در مکان مورد نظر شما ساکن هستند، پیامک ارسال کرده و این مورد برای جذب مشتری، افزایش فروش و جلب توجه ساکنین یک منطقه خاص بسیار مهم است. به عنوان مثال شما می‌توانید از روی نقشه تهران، منطقه 2 را انتخاب کرده و مشخص کنید برای چه تعداد فرد در این منطقه پیامک انبوه ارسال گردد. سپس پیام خود را وارد کرده و گزینه ارسال را بزنید.

ذکر این نکته ضروری است که بهتر است پیش از ارسال پیامک انبوه ابتدا به یک یا دو شماره، پیامک تستی ارسال شده و پس از بررسی تست (از نظر ظاهر متن، نوشتار، زمان ارسال توسط اپراتور و …) به ارسال پیامک انبوه پرداخت.

هزینه ارسال پیامک انبوه متغیر بوده و با توجه به حجم ارسال شما متفاوت است. جهت مشاهده تعرفه ارسال پیامک انبوه می‌توانید از صفحه تعرفه پیامک وب سایت شرکت پرشیا فاوا گسترش بازدید نمائید.

پرشیا فاوا

Author پرشیا فاوا

More posts by پرشیا فاوا

نظرتان را ثبت کنید