۰۲۱-۸۸۵۱۳۷۹۰
  • فِرِستا: کانون پیوند شما با انبوه مخاطبان

امروزه کسب ‌و کارها زمان و منابع زیادی را صرف فعالیت‌های بازاریابی خود می‌کنند. یکی از آسان‌ترین و موثرترین شیوه‌های بازاریابی، بازاریابی پیامکی و یا ارسال پیامک انبوه است. این راه روشی آسان برای جذب مشتری و دریافت بازدهی بسیار بالا است. مشتریان هم از آن استقبال می‌کنند (اغلب مشتریان موافقند که این راهی عالی برای جلب توجه کسب‌ و کارها است)

منظور از پیامک انبوه چیست؟

معنی پیامک انبوه سرویسی است که امکان ارسال همزمان تعداد زیادی پیام کوتاه به مخاطبان گسترده را فراهم می‌کند.

برای مذاکره خرید لطفاً با شماره ۲۹-۰۲۱۸۸۵۳۶۴۲۸ داخلی 104، تماس حاصل فرمایید. همچنین می‌توانید با آدرس ایمیل payamak@persiafava.com در ارتباط باشید.

بازاریابی پیامک انبوه چیست؟

ارسال پیامک تبلیغاتی به انبوهی از مخاطبان از طریق سامانه پیامک انبوه (نرم‌افزار ارسال پیامک انبوه)
بازاریابی سرویس پیامک انبوه نوعی از بازاریابی است که کسب و کارها از آن برای ارسال تبلیغات به مشتریان از طریق پیام‌های متنی استفاده می‌کنند. به عبارت دیگر بازاریابی پیامکی همان بازاریابی پیام‌های متنی است.

فواید بازاریابی پیامکی

بازاریابی پیامکی مزایای متعددی نسبت به سایر اشکال بازاریابی دیجیتال دارد:

  • سریع است:

بازاریابی ارسال پیامک انبوه از یک جهت سریع است. برخلاف رسانه‌های اجتماعی یا بازاریابی ایمیلی، نیازی به طراحی هیچ تصویری برای مطابقت با محتوای خود ندارید. پیام‌های متنی نیز محدودیت کاراکتری پایینی دارند، بنابراین نیازی به نوشتن زیاد هم ندارید. تولید و ارسال آنها سریع و آسان است. نکته ی دوم اینکه پیام‌ها، سریع‌تر از پست اینستاگرام یا ایمیل به دست گیرندگان شما می‌رسند. مشتریان شما هنگام دریافت پیامک، اعلان‌های فوری را در تلفن خود دریافت می‌کنند.

  • نرخ باز شدن تقریبا عالی دارد:

اگر قصد دارید مردم پیام‌های شما را باز کنند، ارسال پیامک انبوه مؤثرترین راه برای وادار کردن آنها به انجام این کار است. متن های بازاریابی در 98٪ مواقع باز می شوند، که به 100٪ کاملا نزدیک می شود. در مقایسه، مطالعه‌ای توسط Mailchimp نشان داد که میانگین نرخ باز شدن ایمیل های بازاریابی 21.3٪ است.

  • نرخ پاسخگویی بالایی دارد:

از آنجایی که نرخ باز شدن پیامک بالاست، نرخ پاسخگویی آن نیز بالاست. میانگین نرخ پاسخ برای یک پیامک انبوه تبلیغاتی 45٪ است، در حالی که نرخ کلیک ایمیل معمولاً از 7٪ بیشتر نمی‌شود. به طور قابل توجهی مشتریان بیشتر بر روی لینکی که شما از طریق متن ارسال می‌کنید؛ کلیک می‌کنند تا لینکی که از طریق ایمیل ارسال می‌کنید.

برای مذاکره خرید لطفاً با شماره ۰۲۱۸۸۵۳۶۴۲۸ داخلی 104، تماس حاصل فرمایید. همچنین می‌توانید با آدرس ایمیل payamak@persiafava.com در ارتباط باشید.

چرا استفاده از پیامک انبوه برای ارتباط با مشتریان موثر است؟

ارتباط با مشتریان، اطلاع‌رسانی و تبلیغات امروزه به چالشی بسیار بزرگ برای صاحبان کسب‌ و‌ کار و گروه‌های مختلف تبدیل شده است و از طرفی سرعت زندگی روزمره و تبعات آن امکان مذاکره و ارتباط حضوری را به شدت محدود کرده است.
با توجه به رشد و ضریب نفوذ بالای تلفن همراه، پیامک انبوه یکی از راهکارهایی است که امروزه صاحبان کسب و کار و گروه‌های مختلف از آن استفاده می‌کنند تا خدمات و تبلیغات خود را در اختیار مشترکان قرار دهند.

خدمات فرستا

شرکت پرشیا فاوا گسترش با تکیه ‌بر توان و تجارب خود اقدام به ایجاد دپارتمان خدمات ارسال پیامک انبوه با نام فرستا نموده است تا با توجه به پتانسیل بکر و موجود در بازار اقدام به ارائه خدمات کم‌نظیر در این حوزه نماید.
ارسال پیامک انبوه روشی مناسب و کم‌هزینه برای انجام تبلیغات و جذب مشتریان جدید است. تلفن همراه به عنوان جزئی جدا نشدنی در زندگی هر کس وجود دارد بنابراین با استفاده از ارسال پیامک انبوه می‌توان به طیف وسیعی از مشتریان دسترسی داشته و احساس صمیمیت و اعتماد را در آن‌ها توسعه داد. همچنین در زمان ارسال پیامک انبوه می‌توان متناسب با نیاز به دسته‌ای خاص از مشتریان، پیامک ارسال کرد به عنوان مثال مناطق 2 و 3 تهران، اصناف اصفهان، شماره‌های ایرانسل تهران، شماره‌های همراه اول و …
با توجه به محدودیت کاراکتر و حجم پایین متن، طراحی و ارسال این پیام‌ها وقت زیادی از فرستنده نمی‌گیرد. همچنین مشتری و دریافت کننده پیامک تبلیغاتی، وقت زیادی برای خواندن پیام صرف نمی‌کند.
مزیت دیگر، امکان پیگیری نتایج است که این نتایج در پنل ثبت شده و از طریق گزارشات دریافتی از پنل قابل پیگیری است. لذا عملکرد بازاریابی انجام شده سنجیده شده و در صورت لزوم می‌توان در آن تغییراتی ایجاد کرد.
همچنین این روش بسیار آسان بوده و اکثر کسب‌ و کارها می‌توانند از آن استفاده کنند مانند داروخانه‌ها، سالن‌های آرایشی، رستوران‌ها، دانشگاه‌ها و …
حتی در صورت خاموش بودن موبایل، باز هم، پیامک پس از روشن شدن موبایل به مخاطب هدف می‌رسد. یعنی پیامک انبوه صد در صد به مخاطب می‌رسد.

کاربرد سامانه پیامکی در مدیریت ارتباط با مشتریان

مدیریت ارتباط با مشتری (Customer Relationship Management) مفهومی برای تقویت روابط با مشتری و در عین حال کاهش هزینه، افزایش بهره‌وری و سودآوری برای کسب‌ و کارهاست. یک سیستم CRM ایده‌آل، مجموعه‌ای از تمام منابع داده یک سازمان است که در زمانی کوتاه اطلاعات مورد نیاز مشتری را فراهم می‌کند. سیستم CRM گسترده و جالب توجه است، اما می‌تواند برای مشاغل کوچک و همچنین شرکت‌های بزرگ، برای کمک به مشتریان اجرا شود.
امروزه اغلب کسب و کارها، فارغ از نوع سیستمی که برای مدیریت مشتریانشان انتخاب می‌کنند، از سامانه پیامکی به عنوان پل ارتباطی بین آن‌ها و مشتریانشان استفاده می‌کنند. تفاوتی ندارد که سایت داشته باشند و یا از نرم‌افزارهای مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) و یا نرم افزار حسابداری استفاده کنند، هیچ یک به طور مستقل قابلیت ارتباط با مشتریان را نداشته و بهترین راهکار ارتباطی برای این سیستمها، استفاده از سامانه ارسال پیامک جهت ارسال پیامک به مشتریان است.

نحوه فعالیت بازاریابی پیامک به چه شکل است؟

جهت ارسال پیامک به انبوهی از مخاطبان نیاز به نرم‌افزار پیامک انبوه وجود دارد که به آن پنل پیامک انبوه می‌گویند.

تفاوت پیامک انبوه تبلیغاتی و خدماتی چیست؟

  • پیامک انبوه تبلیغاتی:

    پیامک انبوه تبلیغاتی برای اطلاع‌رسانی و ارسال تبلیغات برای گروه مخاطبان کسب و کار مورد استفاده قرار می‌گیرد و مخاطبان با توجه به درخواست‌هایی که برای اپراتورهای خود ارسال کرده‌اند؛ مختار به دریافت و یا بلاک این اطلاع رسانی‌ها هستند.
    امکان ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی به لیست سیاه وجود ندارد.

  • پیامک انبوه خدماتی:

    پیامک انبوه خدماتی برای کسب و کارهای مبتنی بر تجارت الکترونیک مورد استفاده قرار می‌گیرد و در پاسخ به اقدامات مالی (پیامک‌های بانک‌ها) و یا خرید‌ها و درخواست‌های متقاضیان برای ایشان ارسال می‌شود. این پیامک فارغ از این که مخاطب به اپراتور درخواست حذف پیامک‌های اطلاع رسانی را داده باشد یا نه بدست مخاطب می‌رسد.

  • جهت ارسال پیامک انبوه به لیست سیاه لازم است، فرآیند خدماتی شدن انجام پذیرد. فرآیند دریافت سرشماره خدماتی برای کسب و کارهای مبتنی بر تجارت الکترونیکی کمی زمان بر و متفاوت است، رعایت الزامات اپراتور و ارسال فرم‌ها و درخواست برای بررسی‌های فنی بخشی از این فرآیند است.
    امکان ارسال پیامک انبوه به لیست سیاه (به کمک پیامک‌های خدماتی) وجود دارد.

طریقه ارسال پیامک انبوه (سرویس پیامک) چیست؟

روش ارسال پیامک انبوه به این صورت است که مشتری به خرید پنل ارسال پیامک انبوه از یکی از شرکت‌های ارسال پیامک انبوه می‌پردازد. در واقع شرکت‌های ارسال پیامک انبوه با قراردادن نرم‌افزار پیامک انبوه در اختیار مشتریان؛ سیستم ارسال پیامک انبوه را برای آن‌ها راه‌اندازی کرده و امکان فرستادن پیامک انبوه را برای آن‌ها فراهم می‌کنند.

‌منظور از پنل، همان حساب کاربری است که به‌ منظور ارسال و دریافت پیامک مورد استفاده قرار می‌گیرد. تمام عملیات مربوط به پیامک مانند افزایش اعتبار، ایجاد دفترچه تلفن، قرعه‌کشی، کد تخفیف، نظرسنجی، ارسال پیامک تکی، گروهی، منطقه‌ای و … پس از ورود به پنل کاربری قابل انجام است.

انتخاب بهترین سامانه

شرکت پرشیا فاوا گسترش با رویکرد رساندن، هدایت کردن و همراهی در مسیر درست، اقدام به ایجاد دپارتمان ارسال پیامک انبوه خود تحت عنوان فرستا نموده است.

پنل ارسال پیامک انبوه شرکت پرشیا فاوا گسترش امکانات زیر را دارد:

ارسال پیامک به صورت گروهی، ارسال پیامک براساس کد پستی، ارسال پیامک از طریق نقشه، ارسال پیامک انبوه منطقه‌ای، ارسال پیامک معمولی از طریق اکسل، ارسال پیامک از طریق وب سرویس، ارسال پیامک هوشمند از طریق اکسل، ارسال پیامک انبوه به صورت دوره‌ای، ارسال پیامک به صورت نظیر به نظیر، ارسال پیامک بر اساس پیش شماره، نظرسنجی، مسابقه، کدخوان، کد تخفیف، نوبت‌دهی ساده و پیشرفته، تحلیل‌گر، دفترچه تلفن، ایجاد کارمند، منشی پیامکی، ارسال هوشمند اعلام سررسید، ارسال هوشمند تاریخ تولد، انتقال به موبایل، انتقال به ایمیل و … ارائه می‌دهد.

همچنین امکان ارسال پیامک انبوه ایرانسل، پیامک انبوه همراه اول و سایر اپراتورها نیز وجود دارد.

سطوح سامانه فرستا

خدمات پنل فرستا (سامانه تخصصی پرشیا فاوا گسترش) در دو سطح ساده و پیشرفته ارائه می‌گردد، تعرفه و خدمات ارائه شده با توجه به سطح هر پنل متفاوت است.
فرستا تمام توان خود را به کار برده تا بتواند خدمات متنوعی را در اختیار مشترکین خود قرار دهد.

  • ارسال پیام انبوه با قیمت رقابتی و با پشتیبانی کد 3000
  • ارائه سرشماره اختصاصی خدماتی برای باشگاه مشتریان، اپلیکیشن‌های خدماتی و فعالیت خاص مورد نیاز مشتریان
  • ارائه پنل‌های پیشرفته و وب سرویس برای اتصال به سیستم‌های یکپارچه
  • ارسال پیام انبوه با استفاده از بانک‌های جامع و تخصصی با توجه به جامعه هدف
  • طراحی سیستم‌های تعاملی مبتنی بر پیام کوتاه
  • نیازسنجی و ایجاد بانک‌های اطلاعاتی ارسال پیام کوتاه به درخواست سازمان‌ها

تعرفه ارسال پیامک انبوه به چه میزان است؟

قیمت ارسال پیامک انبوه وابسته به میزان ارسال بوده و برحسب میزان ارسال مقادیر مختلفی دارد. جهت مشاهده تعرفه پیامک انبوه پرشیا فاوا گسترش از صفحه تعرفه پیامک وب سایت بازدید نمائید.

قیمت خرید پیامک انبوه پرشیا

جهت خرید سامانه پیامک انبوه (خرید پنل پیامک انبوه) پرشیا فاوا گسترش، خرید پیامک انبوه و ارسال پیامک انبوه ارزان با کارشناسان شرکت پرشیا فاوا گسترش (شماره 88513798 داخلی 104) تماس بگیرید.
پرشیا فاوا گسترش سامانه ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی و خدماتی را در اختیار سازمان‌ها قرار می‌دهد.

سرشماره چیست؟

سرشماره‌های پنل به نوعی هویت کسب و کار شما را نشان می‌دهند و نحوه استفاده از آنها با توجه به نوع کسب و کار و حساسیت شما متفاوت خواهد بود. شرکت پرشیا بر روی پنل‌های خود فارغ از ماهیت آنها یک سرشماره 14 رقمی رایگان ارائـه می‌کند. سرشماره‌ها فارغ از تعداد و نوع چیدمان به 2 گروه ساده و خدماتی تقسیم می‌شوند که کارایی آن با یکدیگر بسیار متفاوت است.

جهت تخصیص سرشماره یا واگذاری پنل تبلیغاتی چه مدارکی مورد نیاز است؟

مدارک لازم جهت تخصیص سرشماره و واگذاری پنل پیامکی عبارت‌اند از: (1) مدرک یا جوازی در زمینه فعالیت و (2) تصویر کارت ملی و شناسنامه صاحب جواز یا مدرک

جهت تخصیص سرشماره یا واگذاری پنل خدماتی چه مدارکی مورد نیاز است؟

مدارک لازم عبارت‌اند از: آخرین روزنامه رسمی تغییرات، کپی کارت ملی صاحبان امضا، درخواست مکتوب جهت انتخاب سرویس موردنظر، فرم تکمیل شده و امضا شده تعهدنامه سرویس خدماتی و سفته به میزان لازم

آیا امکان ارسال پیامک انبوه از طریق پنل تبلیغاتی پرشیا فاوا گسترش وجود دارد؟

بله. جهت ارسال پیامک انبوه از طریق پنل تبلیغاتی پرشیا فاوا گسترش کافی است فرم تکمیل و امضا شده درخواست پیامک انبوه، تعهدنامه پیامک انبوه و تصویر کارت ملی و شناسنامه خود را برای واحد پیامک این شرکت ارسال نمایید.

دریافت نمایندگی پنل پرشیا

نمایندگی پنل ارسال پیامک، یکی از راه‌های بازاریابی آنلاین است که بدون نیاز به مهارت خاص و تنها با اتصال اینترنت، سودآوری بالایی برای اشخاص و شرکت‌ها به ارمغان می‌آورد. با اخذ نمایندگی پنل پیامک می‌توانید به‌صورت مستقل و از طریق سایت اختصاصی، فروش پنل و پیامک را آغاز کنید.
برای کسب درآمد از طریق نمایندگی پنل پیامک نیاز به دانش خاصی نبوده و پرشیا فاوا گسترش راهنمای استفاده از پنل پیامک و آموزش‌های لازم برای فروش سامانه را در اختیار شما قرار می‌دهد.

امکاناتی که با خرید نمایندگی پنل پیامک در اختیار شما قرار می‌گیرد:

  • تمام امکانات پنل کاربری
  • ایجاد نامحدود کاربر
  • ایجاد نامحدود نمایندگی
  • اتصال به دامنه اختصاصی
  • قابلیت تعیین بسته کاربری با امکانات و قیمت مختلف

نحوه درآمد نماینده

  • فروش پنل ارسال پیامک
  • پیامک‌های ارسالی کاربران
  • فروش خط اختصاصی
  • ارائه پنل نمایندگی پیامک

برای مذاکره خرید لطفاً با شماره ۰۲۱۸۸۵۳۶۴۲۸ داخلی 104، تماس حاصل فرمایید. همچنین می‌توانید با آدرس ایمیل payamak@persiafava.com در ارتباط باشید.

پرشیا فاوا

Author پرشیا فاوا

More posts by پرشیا فاوا

نظرتان را ثبت کنید