۰۲۱-۸۸۵۱۳۷۹۰
  • فِرِستا: کانون پیوند شما با انبوه مخاطبان

ارسال پیامک با سامانه‌های پیامکی، ابزاری که امروزه به یکی از محبوب‌ترین و البته مشهورترین روش‌ها در زمینه مارکتینگ به صورت دیجیتال تبدیل شده‌اند و استفاده از آن می‌تواند پله ترقی کسب و کار شما باشد. ابزاری که همه چیز را به صورت یک پکیج در اختیار شما قرار می‌دهد و علاوه بر اینکه می‌توانید با استفاده از آن به ارائه محتوای تبلیغاتی بپردازید، می‌توانید آفرهای ویژه، تخفیفات و محصولات خاص خود را نیز تبلیغ کنید. در اینجا درخصوص ارسال پیامک انبوه منطقه ای مواردی ذکر گردیده است. 

یکی از روش‌های انجام تبلیغات بهینه، بررسی پرسونای مخاطب و سپس انجام تبلیغات انبوه با توجه به نوع مخاطب است. هدف اصلی ارسال پیامک انبوه منطقه ای برآورده سازی همین مورد است تا شما بتوانید با کمترین هزینه ممکن بیشترین مخاطب را دریافت کنید. شما می‌توانید با استفاده از این سامانه، مخاطبین منطقه بخصوصی از یک شهر را بدست بیاورید و سپس بر اساس معیار‌های مورد نظر خود در تبلیغات محصول، وبسایت، پلتفرم و یا خدمات، به ارائه مارکتینگ و محتوای مناسب در پیامک خود بپردازید.

نحوه استفاده از پیامک انبوه منطقه ای

شاید برای شما نیز این سوال به وجود آمده باشد که چطور می‌توان از این سرویس استفاده کرد و آیا تفاوت بخصوصی بین سرویس‌های منطقه‌ای و سرویس‌های عادی وجود دارد؟ چطور می‌توان شماره مخاطبین منطقه بخصوصی را بدست آورد؟ پس از اینکه به بخش خرید مراجعه کردید و سرویس مورد نظر خود را انتخاب کردید، پنل پیامکی در اختیار شما قرار می‌گیرد و می‌توانید تبلیغات خود را آغاز کنید.

در این مرحله باید از لیست شهرها، شهر مورد نظر خود را انتخاب کنید تا بتوانید به مخاطبین ساکن در آن شهر، پیامک مورد نظر خود را ارسال کنید، کاری که به آسانی قابل انجام است. همچنین اگر در مراحل راه‌اندازی و ارسال پیامک، به مشکلی برخورد کردید می‌توانید با پشتیبانی تیم ما ارتباط برقرار کرده تا مشکل خود را در سریع‌ترین زمان ممکن حل کنید.

نگارش توسط فِرِستا

پرشیا فاوا

Author پرشیا فاوا

More posts by پرشیا فاوا

نظرتان را ثبت کنید