۰۲۱-۸۸۵۱۳۷۹۰
  • فِرِستا: کانون پیوند شما با انبوه مخاطبان

ارسال پیامک انبوه ایرانسل ، ابزاری که از اهمیت بسیاری برخوردار بوده و می‌تواند نقطه عطف کسب و کار شما باشد، اما چطور؟ شاید برای شما نیز این سوال به وجود آمده باشد که یک مشتری چگونه می‌تواند به کسب و کار‌ها اعتماد کند؟ چه چیزی باعث می‌شود که مشتری تنها چند ساعت یا چندین دقیقه بعد از آشنایی با یک وبسایت یا پلتفرم، اقدام به خرید محصول مورد نظر یا سفارش خدمات مورد نیاز خود می‌کند؟ مهمترین ابزاری که در این بین تأثیرگذار است، روش‌های مختلف مارکتینگ بوده که از مهمترین آن‌ها می‌توان به SMS مارکتینگ یا همان ارسال پیامک انبوه یا سامانه پیامکی اشاره داشت.

شاید در نگاه اول فکر کنید که این قابلیت از اهمیت آنچنانی برخوردار نیست و تنها یک مزیت محسوب می‌شود، اما باید بدانید که این تفکر غلط است و نه تنها این ابزار یک مزیت نیست، بلکه یک برتری تمام عیار در همه زمینه‌ها محسوب می‌‌شود. همانطور که از نام سرویس ارسال پیامک انبوه مشخص است، مخصوص سیم کارت‌های ایرانسل تعبیه شده است و به همین علت شما نمی‌توانید از این سرویس برای ارسال پیامک انبوه به سیم‌کارت‌های دیگر استفاده کنید.

کاربردهای سامانه پیامکی

استفاده از سامانه پیامکی باعث می‌شود که شما بتوانید تبلیغات و تخفیفات دلخواه خود را به بازه وسیعی از مشتریان اطلاع رسانی کنید. همچنین استفاده از سامانه پیامکی مزیت‌های دیگری نیز دارد که از مهمترین آن‌ها می‌توان به داشتن پیش شماره و شماره‌های مختلف، توجه کردن بیشتر مخاطبین، قابلیت پیاده‌سازی تکنیک‌های مختلف و نوین SMS مارکتینگ، قابلیت ارسال پیامک به شماره‌های ایرانسل و استفاده از بانک‌های شماره با توجه به پرسونا و مخاطب هدف مورد نظر خود اشاره داشت.

تمام این موارد نشان دهنده اهمیت بسیار استفاده از پیامک انبوه هستند و نشان می‌دهند که این ابزار می‌تواند باعث جذب مخاطب شما در نگاه اول شود. پس دریغ نکنید و همین الان به بخش فروش وبسایت مراجعه کرده و بر اساس معیارهای خود، سرویسی را انتخاب کنید.

نگارش توسط فِرِستا

 

پرشیا فاوا

Author پرشیا فاوا

More posts by پرشیا فاوا

نظرتان را ثبت کنید