۰۲۱-۸۸۵۱۳۷۹۰
  • فِرِستا: کانون پیوند شما با انبوه مخاطبان

ارسال پیامک انبوه ارزان به چه شکل است؟ امروزه با پیشرفت‌های حاصل شده در زمینه توسعه کسب و کار و ایجاد پلتفرم‌های فروش و ارائه خدمات توسط صاحبان کسب و کار، شاهد افزایش نیاز به سامانه‌ای برای تعامل و ارتباط با مشتری هستیم. بر این اساس، تیم ما با ارائه بهترین سرویس‌های پیامکی در این حوزه، آماده ارائه خدمات به مشتریان گرامی است تا بتواند نیازهای کسب و کارها و مشتریان را مرتفع کند. کسب و کارهای نوپا برای شروع و پیشرفت، نیازمند استفاده از ابزاری برای پیشرفت و ترقی به بهترین شکل ممکن هستند تا بتوانند مشتریان خود را راضی نگه دارند.

یکی از عوامل مهم در ابتدای ایجاد کسب و کار، کنترل بودجه و هزینه پرداختی برای تبلیغات و کمپین‌های بازاریابی است. تیم ما با توجه به این مورد، سعی داشته تا سامانه‌های پیامکی متعددی را در رنج‌های قیمتی متفاوت ارائه دهد تا شما بتوانید بر اساس نیاز استارت آپ خود و همچنین بودجه مورد نظر، به خرید سامانه پیامکی بپردازید. پنل SMS دارای ویژگی‌های متعددی است که هر کدام می‌تواند در شرایط بخصوصی کارآمد باشند. برای نمونه، شما می‌توانید پیامک مورد نظر خود را بر اساس موقعیت مکانی، شغل افراد، شماره و … افراد ارسال کنید. می‌توانید با استفاده از فرستا به ارسال پیامک انبوه ارزان بپردازید. 

سامانه پیامکی ارزان قیمت و ارسال پیامک انبوه ارزان

این مورد باعث می‌شود که دست شما در ارسال پیامک باز باشد و بتوانید به هر شخصی که علاقه دارید پیامک مورد نظر را ارسال کنید. یکی از مزیت‌های استفاده از سامانه‌های پیامکی مجهز به این ویژگی، صرفه جویی در هزینه‌های نهایی است که شما به راحتی می‌توانید با بررسی عمیق پرسونای مخاطب آن را انجام دهید.

تنها کافی است تا مخاطب خود را به قدر کافی بشناسید تا بتوانید بر اساس نیاز‌های مشتری، محصولات و خدمات خود را ارائه دهید و اولویت‌های او را نیز درک کنید. این مورد باعث می‌شود که شما بتوانید تبلیغات خود را نیز فقط به مشتری‌هایی ارسال کنید که احتمال خرید آن‌‎ها بیشتر بوده و برای نمونه شاغل هستند. در نتیجه هزینه نهایی پیامک انبوه کاهش بسیاری خواهد داشت.

نگارش توسط فِرِستا